№20 ЖОББМ білім сапасының мониторингі
2021-2022 оқу жылында мектепте 2145 оқушы, 89 сынып-комплектімен, + 5 МАД мен оқу-тәрбие процесіне кірісті. Өткен жылы оқушылардың көбеюіне және параллельдердегі сыныптар санына байланысты жиынтық сыныптар саны өсті. Жыл сайын бірінші сыныптар мен мектепалды даярлық сыныптарына қабылдау артып келеді.
|
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
Жалпы континент |
2150 |
2250 |
2145 |
Сынып жиынтығы |
80+6 КПП |
83+5 КПП |
89+5 КПП |
БӨП-ке қабылдау |
150 |
138 |
120 |
1 сыныпқа қабылдау |
253 |
259 |
218 |
10 (11) сыныпқа қабылдау |
75 |
62 |
60 |
Шығарылым 11(12) сынып |
54 |
71 |
58 |
2021-2022 оқу жылының 25 мамыры күніне дейінгі мектептегі оқушылардың жалпы контингенті төмендегідей:
МАД - 120 оқушы; бастауыш буын-907 оқушы; 5-9 сыныптар - 1008 оқушы; 10-11 сыныптар - 118 оқушы.
Оқушылар қозғалысы
Сынып |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
|||
|
Оқу жылы басында |
2020-2021 |
Оқу жылы басында |
Оқу жылы соңында |
Оқу жылы басында |
Оқу жылы соңында |
1-4 |
1010 |
1010 |
1030 |
1041 |
906 |
907 |
5-8 |
736 |
736 |
807 |
804 |
831 |
830 |
9 |
126 |
126 |
139 |
140 |
176 |
178 |
10-11 |
129 |
129 |
136 |
132 |
117 |
118 |
Барлығы 1-11 |
2001 |
2001 |
2112 |
2117 |
2030 |
2033 |
Үлгерім көрсеткіші
Барлығы |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2011 |
2117 |
2033 |
|
Бастауыш мектеп |
1017 |
1041 |
907 |
Негізгі мектеп |
863 |
944 |
1008 |
Орта буын |
131 |
132 |
118 |
Үлгерім көрсеткіші |
99,95% |
100% |
100% |
Сапасы |
58,58% |
57,53% |
57,0 |
Бастауыш мектеп |
75,75% |
76,2% |
73,26 |
Негізгі мектеп |
46,0% |
48,79% |
46,13 |
Орта буын |
41,98% |
46,06% |
38,14 |
Үздіктер |
336 |
375 |
275 |
Бастауыш мектеп |
250 |
240 |
193 |
Негізгі мектеп |
78 |
116 |
76 |
Орта буын |
8 |
19 |
6 |
Жақсыға оқығандар |
691 |
843 |
740 |
Бастауыш мектеп |
325 |
349 |
311 |
Негізгі мектеп |
319 |
439 |
390 |
Орта буын |
47 |
55 |
39 |
Екінші жылға қалғандар |
1 |
0 |
0 |
Орташа оқитындар |
727 |
631 |
799 |
2020-21, 2021-22 оқу жылы бойы 7-8 сынып оқушылары бейіндік таңдауына байланысты кейбір пәндерді тереңдетілген және қысқартылған оқу жоспары бойынша оқиды.
- Физика-математика-география
- Физика-биология-химия
- Биология-химия-география
- Ағылшын тілі-Қазақстан тарихы-дүниежүзі тарихы
- Ағылшын тілі-география-дүниежүзі тарихы
10-11 сыныптарда бейіндік оқытуды енгізумен мектеп материалдық-техникалық базаның және жоғары білікті мұғалімдердің болуына байланысты жаратылыстану-математикалық бағытты таңдады.
2021-2022 оқу жылында жеті бейінді сынып :
10а сынып 25 оқушы – «Физика + География» бейіні;
10б сынып 15 оқушы – «Биология + Химия» бейіні;
10в сынып 20 оқушы – «Физика + География» бейіні;
11а сынып 21 оқушы – «Физика + География» бейіні;
11б сынып 13 оқушы – «Биология + Химия» бейіні;
11в сынып 16 оқушы – «Физика + География» бейіні;
11г сынып 8 оқушы – «Биология + Химия» бейіні.
Оқушылардың білім сапасын бақылауды әрбір сыныпта пән мұғалімдері сабақ барысында, әкімшілік сабақтарға қатысу кезінде, сондай-ақ аралық бақылау білімін талдау арқылы және аралық (БЖБ,ТЖБ) және қорытынды аттестаттау жүргізу кезінде жүзеге асырады.
ББД сапасын бақылау мақсатында оқу жылы бойы төмендегідей білім бөлімдері жүргізіледі:
1) негізгі пәндер бойынша 2-11 сыныптардан бастап бастапқы бөлімдер;
2) 2-11 сыныптардан бастап 1 және 2 жартыжылдықта аралық бақылау, ТЖБ жүргізілді
3) Қалалық оқу бөлімі желісі бойынша аралық бақылаулар;
4) 11-сыныптардағы ҰБТ материалдары бойынша ай сайынғы бақылау;
5) 9, 11-сыныптарды қорытынды аттестаттау.
9,11 сынып бітірушілерін мемлекеттік қорытынды аттестаттау БҒМ 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 бұйрығының «бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында білім алушылардың үлгерімін ағымдағы бақылаудың, аралық және қорытынды аттестаттаудың үлгілік қағидаларына», оқу жылын аяқтау туралы Орал қалалық білім беру бөлімінің бұйрығына және мектеп бойынша бұйрыққа сәйкес жүргізіледі.
Пәндік бірлестік отырыстарында кеңес пен педагогикалық кеңестің әдісі емтихандарды дайындау, өткізу және нәтижелерін талдау бойынша жоспарлы жұмыс жүргізіледі.
Жыл сайын оқу жылының қорытындыларына талдау жүргізіледі, өткен жылдың қорытындыларымен салыстырмалы талдау жасалады және бірлестік отырыстарында жаңа оқу жылына арналған пәндер бойынша мұғалімдердің жұмысын жетілдіру бойынша ұсынымдар әзірленеді.
Нәтижесі: соңғы жылдары 2019-2020, 2020-2021 оқу жылдарында Онлайн оқыту нәтижесінде білім сапасы төмендеді. Алайда мектеп мұғалімдері оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша жоспарлы жұмыс жүргізуде.
Пәндер бойынша жасалған үш жылдық орташа балл және білім сапасы
Параметрлері |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
Қазақ тілі |
73,0% |
71,5% |
73,0% |
Орыс тілі ( оқыту орыс тілінде) |
59,05% |
62,67% |
59,73% |
Қазақстан тарихы |
53,3% |
66,3% |
64,67% |
Математика |
66,7% |
65,5% |
63,74% |
География |
59% |
66,0% |
72,84% |
Ағылшын тілі |
80% |
78,75% |
76,29% |
Физика |
42% |
51,0% |
49,61% |
Биология |
56% |
61,1% |
59,82% |
Дүниежүзі тарихы |
56% |
58,0% |
55,86% |
Қазақ әдебиеті |
71% |
72,0% |
66,43% |
Химия |
55,2% |
58,7% |
59,5% |
Орыс тілі (қазақ тілінде оқыту) |
70,85% |
76,46% |
77,5% |
Орыс әдебиеті |
59,61% |
61,89% |
59,05% |
Үш жылдағы ҰБТ қорытындысы
Параметрлері |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
Түлектер саны |
54 |
71 |
58 |
ҰБТ тапсырғандар |
50 |
45 |
42 |
Орташа балл |
67,75 |
76,2 |
71 |
Ең жоғарғы балл |
115 |
115 |
113 |
Ең төменгі балл |
34 |
40 |
51 |
ЖОО –на түсу балын ала алмағандар |
10 |
3 |
0 |
100 балдан жоғары жинағандар |
4 |
2 |
5 |