21 Маус 2022
Новости 20

Білім сапасы

№20 ЖОББМ білім сапасының мониторингі

2021-2022 оқу жылында мектепте 2145 оқушы, 89 сынып-комплектімен, + 5 МАД мен оқу-тәрбие процесіне кірісті. Өткен жылы оқушылардың көбеюіне және параллельдердегі сыныптар санына байланысты жиынтық сыныптар саны өсті. Жыл сайын бірінші сыныптар мен мектепалды даярлық сыныптарына қабылдау артып келеді.

 

 

2019-2020

2020-2021

2021-2022

Жалпы континент

2150

2250

2145

Сынып жиынтығы

80+6 КПП

83+5 КПП

89+5 КПП

БӨП-ке қабылдау

150

138

120

1 сыныпқа қабылдау

253

259

218

10 (11) сыныпқа қабылдау

75

62

60

Шығарылым 11(12) сынып

54

71

58

 

2021-2022 оқу жылының 25 мамыры күніне дейінгі мектептегі оқушылардың жалпы контингенті төмендегідей:

МАД - 120 оқушы; бастауыш буын-907 оқушы; 5-9 сыныптар - 1008 оқушы; 10-11 сыныптар - 118 оқушы.

 

Оқушылар қозғалысы

 

Сынып

2019-2020

2020-2021

2021-2022

 

Оқу жылы басында

2020-2021

Оқу жылы басында

Оқу жылы соңында

Оқу жылы басында

Оқу жылы соңында

1-4

1010

1010

1030

1041

906

907

5-8

736

736

807

804

831

830

9

126

126

139

140

176

178

10-11

129

129

136

132

117

118

Барлығы

1-11

2001

2001

2112

2117

2030

2033

 

Үлгерім көрсеткіші

 

Барлығы

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2011

2117

2033

Бастауыш мектеп

1017

1041

907

Негізгі мектеп

863

944

1008

Орта буын

131

132

118

Үлгерім көрсеткіші

99,95%

100%

100%

Сапасы

58,58%

57,53%

57,0

Бастауыш мектеп

75,75%

76,2%

73,26

Негізгі мектеп

46,0%

48,79%

46,13

Орта буын

41,98%

46,06%

38,14

Үздіктер

336

375

275

Бастауыш мектеп

250

240

193

Негізгі мектеп

78

116

76

Орта буын

8

19

6

Жақсыға оқығандар

691

843

740

Бастауыш мектеп

325

349

311

Негізгі мектеп

319

439

390

Орта буын

47

55

39

Екінші жылға қалғандар

1

0

0

Орташа оқитындар

727

631

799

 

2020-21, 2021-22 оқу жылы бойы 7-8 сынып оқушылары бейіндік таңдауына байланысты кейбір пәндерді тереңдетілген және қысқартылған оқу жоспары бойынша оқиды.

- Физика-математика-география

- Физика-биология-химия

- Биология-химия-география

- Ағылшын тілі-Қазақстан тарихы-дүниежүзі тарихы

- Ағылшын тілі-география-дүниежүзі тарихы

 

10-11 сыныптарда бейіндік оқытуды енгізумен мектеп материалдық-техникалық базаның және жоғары білікті мұғалімдердің болуына байланысты жаратылыстану-математикалық бағытты таңдады.

 

2021-2022 оқу жылында жеті бейінді сынып :

10а сынып 25 оқушы – «Физика + География» бейіні;

10б сынып 15 оқушы – «Биология + Химия» бейіні;

10в сынып 20 оқушы – «Физика + География» бейіні;

11а сынып 21 оқушы – «Физика + География» бейіні;

11б сынып 13 оқушы – «Биология + Химия» бейіні;

11в сынып 16 оқушы – «Физика + География» бейіні;

11г сынып 8 оқушы –  «Биология + Химия» бейіні.        

 

Оқушылардың білім сапасын бақылауды әрбір сыныпта пән мұғалімдері сабақ барысында, әкімшілік сабақтарға қатысу кезінде, сондай-ақ аралық бақылау білімін талдау арқылы және аралық (БЖБ,ТЖБ) және қорытынды аттестаттау жүргізу кезінде жүзеге асырады.

 

ББД сапасын бақылау мақсатында оқу жылы бойы төмендегідей білім бөлімдері жүргізіледі:

1) негізгі пәндер бойынша 2-11 сыныптардан бастап бастапқы бөлімдер;

2) 2-11 сыныптардан бастап 1 және 2 жартыжылдықта аралық бақылау, ТЖБ жүргізілді

3) Қалалық оқу бөлімі желісі бойынша аралық бақылаулар;

4) 11-сыныптардағы ҰБТ материалдары бойынша ай сайынғы бақылау;

5) 9, 11-сыныптарды қорытынды аттестаттау.

 

9,11 сынып бітірушілерін мемлекеттік қорытынды аттестаттау БҒМ 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 бұйрығының «бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында білім алушылардың үлгерімін ағымдағы бақылаудың, аралық және қорытынды аттестаттаудың үлгілік қағидаларына», оқу жылын аяқтау туралы Орал қалалық білім беру бөлімінің   бұйрығына және мектеп бойынша бұйрыққа сәйкес жүргізіледі.

Пәндік бірлестік отырыстарында кеңес пен педагогикалық кеңестің әдісі емтихандарды дайындау, өткізу және нәтижелерін талдау бойынша жоспарлы жұмыс жүргізіледі.

Жыл сайын оқу жылының қорытындыларына талдау жүргізіледі, өткен жылдың қорытындыларымен салыстырмалы талдау жасалады және бірлестік отырыстарында жаңа оқу жылына арналған пәндер бойынша мұғалімдердің жұмысын жетілдіру бойынша ұсынымдар әзірленеді.

Нәтижесі: соңғы жылдары 2019-2020, 2020-2021 оқу жылдарында Онлайн оқыту нәтижесінде білім сапасы төмендеді. Алайда мектеп мұғалімдері оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша жоспарлы жұмыс жүргізуде.

 

 

Пәндер бойынша жасалған үш жылдық орташа балл және білім сапасы

 

Параметрлері

2019-2020

2020-2021

2021-2022

Қазақ тілі

73,0%

71,5%

73,0%

Орыс тілі ( оқыту орыс тілінде)

59,05%

62,67%

59,73%

Қазақстан тарихы

53,3%

66,3%

64,67%

Математика

66,7%

65,5%

63,74%

География

59%

66,0%

72,84%

Ағылшын тілі

80%

78,75%

76,29%

Физика

42%

51,0%

49,61%

Биология

56%

61,1%

59,82%

Дүниежүзі тарихы

56%

58,0%

55,86%

Қазақ әдебиеті

71%

72,0%

66,43%

Химия

55,2%

58,7%

59,5%

Орыс тілі (қазақ тілінде оқыту)

70,85%

76,46%

77,5%

Орыс әдебиеті

59,61%

61,89%

59,05%

 

Үш жылдағы ҰБТ қорытындысы

 

Параметрлері

2019-2020

2020-2021

2021-2022

Түлектер саны

54

71

58

ҰБТ тапсырғандар

50

45

42

Орташа  балл

67,75

76,2

71

Ең жоғарғы  балл

115

115

113

Ең төменгі балл

34

40

51

ЖОО –на түсу балын ала алмағандар

10

3

0

100 балдан жоғары жинағандар

4

2

5